Durex24.pl Logo

Zawartość: 0 szt.

Wartość: 0 PLN

Idź do koszyka
Wysyłka 99,99 Real Feel nowy Piersien

Regulamin sklepu

 

Warunki ogólne

1. Sklep prowadzi sprzedaż produktów marki Durex za pośrednictwem Internetu.

2. GWARANCJA DYSKRECJI

Paczka wysyłana jest bez logo Durexa oraz bez spisu zawartości. Gwarantujemy więc pełną dyskrecję odbioru przesyłki. Osoby z otoczenia nie zorientują się co jest wewnątrz paczki.

3. Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto.

4. Zamówienia realizuje firma:

ProHumaNature sp z o.o.
ul. Hafciarska 52 B
04-725 Warszawa

5. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza akceptację przez Kupującego zasad sprzedaży wynikających z niniejszego regulaminu.

Zamówienie

1. Przy składaniu zamówienia należy wypełnić wszystkie pola.

2. Po złożeniu zamówienia do Kupującego wysyłany jest e-mail z informacją o złożonym zamówieniu. W w/w e-mailu znajdują się także wszystkie dane podane przy składaniu zamówienia oraz lista wszystkich zamówionych produktów.

3. Zamówienia nieopłacone nie są realizowane - za wyjątkiem płatności za pobraniem.

4. O ewentualnym braku produktów i związanym z tym brakiem możliwości realizacji zamówienia Kupujący zostanie powiadomiony drogą telefoniczną lub e-mailową w ciągu 1 dnia roboczego (nie wliczamy w to dni wolnych od pracy i weekendów). W przypadku niedostępności części zamówienia, Kupujący jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o dalszym postępowaniu (częściowa realizacja, rezygnacja z zakupów).

5. Termin realizacji zamówienia wynosi od 24 do 48 godzin od daty potwierdzenia zamówienia. W przypadku, gdy czas realizacji może ulec wydłużeniu, sklep kontaktuje się z Kupującym w celu dokonania indywidualnych uzgodnień.

Sposoby płatności

1. Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form płatności:

przedpłata: kartą kredytową, poprzez płatności.pl, przelewem

płatność przy odbiorze (za pobraniem)

2. Dane do przelewu:

 Progress Run

50 1600 1169 1847 5832 9000 0001
Bank BNP Paribas

3. Przy dokonywaniu wpłaty należy podać numer złożonego zamówienia.

Wysyłka

1. Kupujący ma możliwość wyboru jednej z poniższych form wysyłki:

 - przesyłka kurierska

 - przesyłka pocztowa

1.1. Czas dostawy: Przesylki kurierskie nadane do godziny 12.00 wysyłane są tego samego dnia i dostarczane na następny dzień roboczy. Zamówienia po godzinie 12.00 wysyłane są nastepnego dnia roboczego.

1.2 Przesyłki za pomocą paczkomatów dostarczane są według standardów przewoźnika (tj. maksymalnie 3 dni robocze)

2. Koszty wysyłki wynoszą, odpowiednio:

w przypadku przedpłaty:

 - przesyłka kurierska – 12 zł PROMOCJA

 - przesyłka pocztowa – 15 zł

 - przesyłka pocztowa - list polecony 10 zł

 

w przypadku płatności przy odbiorze (za pobraniem)

 - przesyłka kurierska – 20 zł

 - przesyłka pocztowa – 20 zł

3. Koszty wysyłki ponosi Kupujący.

4. Jeżeli wartość zamówienia przekracza kwotę 300 zł, Kupujący zwolniony jest z opłaty za wysyłkę (koszt ponosi ProHumaNature sp zoo).

5. Sklep oferuje dostawę zamówionych produktów na terenie Polski. Wysyłka za granicę może być zrealizowana po wcześniejszym ustaleniu szczegółów drogą telefoniczną lub e-mailową.

Zwroty

1.Zgod­nie z usta­wą o prawach konsu­men­ta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Użyt­kow­nik może zrezy­gno­wać z produk­tu zaku­pio­ne­go w Skle­pie bez poda­nia przy­czy­ny w termi­nie 14 dni od daty odebra­nia prze­sył­ki z produk­tem, skła­da­jąc stosow­ne oświad­cze­nie na piśmie.

2. Aby dokonać zwrotu, należy:

odesłać zakupione produkty na adres:

ProHumaNature sp z o.o.
ul. Hafciarska 52b
04-725 Warszawa

dołączyć do przesyłki oryginał paragonu fiskalnego lub rachunku lub faktury oraz wypełniony druk zwrotu (warunek konieczny).

3. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt został przysłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu (Uwaga! Oryginalne opakowanie nie może być bezpośrednio oklejone taśmą, do wysyłki należy je opakować np. w papier).

4. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi. Sklep zwraca Kupującemu 100% wartości zwracanych produktów przelewem na konto (należy wpisać numer konta w druku zwrotu w odpowiednim polu).

Reklamacje

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i objęte są 12 miesięczną gwarancją firmy Reckitt Benckiser.

2. Aby dokonać reklamacji, należy:

odesłać zakupione produkty na adres:

ProHumaNature sp z o.o.
ul. Hafciarska 52b
04-725 Warszawa

dołączyć do przesyłki oryginał paragonu fiskalnego lub rachunku lub faktury oraz wypełniony druk reklamacji (warunek konieczny)

3. Reklamowany produkt Kupujący wysyła na swój koszt. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

4. W przypadku uznania reklamacji sklep wymienia reklamowany produkt na pełnowartościowy, wysyłając go do Kupującego na koszt własny.

5. W przypadku, gdy określona w punkcie 4. wymiana będzie niemożliwa (np. z powodu wyczerpania zapasów), sklep zaoferuje Kupującemu do wyboru inny dostępny produkt lub zwróci pieniądze.

6. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych produktów i/lub przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu szkody w momencie dostawy produktu.

7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych. Termin wykonania reklamacji zależny jest od rodzaju zgłoszonych wad.

Faktury

1. Do każdej przesyłki dołączamy paragon fiskalny lub rachunek. Aby otrzymać fakturę należy składając zamówienie zaznaczyć opcję „Faktura”.

2. Dane potrzebne do wystawienia faktury należy wpisać w polu „informacje dodatkowe” przy składaniu zamówienia. W razie braków w/w danych klient zamiast faktury otrzyma rachunek.

Uwagi końcowe

1. Sklep zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w Regulaminie.

2. W sprawach nie uregulowanych powyższym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowiązujące przepisy prawa.

Dodaj do: Bookmark with Facebook Wykop.pl Blip.pl Sledzik.pl Flaker.pl Bookmark with Google Twitter.com Bookmark with Digg
Oficjalny firmowy sklep Durex w Polsce
Gwarancja oryginalności produktów

Kontakt

Kontakt tylko dla klientów sklepu Durex24.pl

E-mail: sklep@durex24.pl
Tel.: +48 601 826 097
Nr rachunku: PL 50 1600 1169 1847 5832 9000 0001

Zamówienia realizuje firma:

Firma obsługująca logistykę:
ProHumaNature sp z o.o.
ul. Hafciarska 52b, 04-725 Warszawa

FORMULARZ KONTAKTOWY

Realizacja
zamówień w 24h

 

Przy zakupie powyżej 99,99 zł dostawa GRATIS.
Rabat jest doliczany w podsumowaniu zamówienia w koszyku.

GWARANCJA DYSKRECJI
Paczka wysyłana jest bez nazwy Durex i informacji o zawartości.

 

    Dostawa Kurierem
  • płatność On-Line lub przelew:12 PLN
  • płatność za pobraniem: 20 PLN

Czas dostawy: 1 dzień roboczy po e-mailowej informacji o zrealizowaniu zamówienia.


    PACZKOMATY
  • płatność On-Line : 10,99 PLN

Czas dostawy: Zgodnie ze standardami Paczkomatów (z reguły 2-3 dni).


    Dostawa Pocztą Polską
  • Paczka - płatność On-Line lub przelew: 15 PLN
  • Paczka-płatność za pobraniem:20 PLN
  • List polecony - płatność On-Line lub przelew: 10 PLN

Czas dostawy: Zgodnie ze standardami Poczty Polskiej

Paczkomaty InPost