
Zwroty
Zgodnie z ustawą ''O prawach konsumenta'' masz prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Procedura zwrotu
Opcja 1. Zwrot paczki przez paczkomat
Krok 1. Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/ELAVIA
Krok 2. Podaj numer swojego zamówienia oraz dane adresowe
Krok 3. Wygeneruj etykietę zwrotną, zabezpiecz paczkę i zanieś ją do wybranego paczkomatu.
Krok 4. Po otrzymaniu przez nas przesyłki zwrócimy Ci pieniądze za towar pomniejszone o koszty zwrotu.
Opcja 2
Krok 1. Zgłoś chęć odstąpienia od umowy przesyłając nam wypełniony formularz (znajdziesz go poniżej) na sklep@durex24.pl lub wyślij go wraz z towarem na adres podany w kroku 2 (Przesyłkę wyślij listem poleconym ekonomicznym).
Krok 2. Nie zwlekając zabezpiecz i odeślij towar na adres: Elavia sp. k., Wojska Polskiego 49B, 64-920 Piła.
Formularz odstąpienia od umowy
W przypadku obu opcji zwrot środków otrzymasz w ciągu 3-4 dni od momentu zweryfikowania przez nas otrzymanej od Ciebie przesyłki. W wyjątkowych sytuacjach czas ten może wydłużyć się maksymalnie do 14 dni. Środki zostaną zwrócone tą samą formą płatności, którą płaciłeś za zamówienie. W przypadku płatności za pobraniem zwrot nastąpi na numer konta podany w formularzu zwrotu.
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący. Czytaj
http://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/koszty/
Uwaga! Zwrotowi nie podlegają produkty do pielęgnacji ciała / higieny osobistej, które zostały otwarte lub użyte.
Reklamacje
Zobowiązujemy się dostarczyć produkt fabrycznie nowy bez wad fizycznych i prawnych, w 100% oryginalny.
Jeśli jednak z jakiegoś powodu otrzymany towar nie jest zgodny z zamówieniem prosimy o kontakt z naszym biurem obsługi: e-mail: sklep@elavia.eu lub tel. 531-721-475 (proszę przygotować numer zamówienia oraz paragon) abyśmy mogli jak najszybciej rozpatrzyć Twoją reklamację.
Możesz również złożyć reklamację poprzez przesłanie nam wypełnionego formularza reklamacyjnego.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia, a o wyniku jej rozpatrzenia zostaniesz poinformowany mailowo lub telefonicznie. W przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, produkt wymienimy na nowy bądź zwrócimy za niego środki.
Uwaga! Reklamowany produkt nie może nosić śladów użytkowania.
Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Ewentualne koszta przesyłki zwrotnej pokrywamy tylko w sytuacjach, gdy wina leży po stronie sklepu i do wysokości opłaty za list polecony ekonomiczny, zgodnie z zapisem w Ustawie o prawach konsumenta.